
- 23 km
- Benzină
- Automată
ANDREI DIACONU
PLUS AUTOTRADE S.R.L.
Piața Montreal Nr.10, Intrarea E, World Trade Center, București Sectorul 1, Județ BucureștiHibridizarea performantă – pe scurt T-Hybrid – este utilizată pentru prima dată la modelele 911 GTS. Inspirată de motorsport și reproiectată pentru șosea, seria 911 pornește pe o cale nouă, mai puternică, către viitor odată cu modelul GTS. Modelele 911 GTS ating un nou nivel de performanță datorită motorului boxer cu șase cilindri cu turbocompresor electric pentru evacuare (eTurbo), unei cilindree de 3,6 litri și integrării unui motor electric în transmisia PDK.
Transmisia T-Hybrid asigură o livrare lină a puterii cu un cuplu ridicat pe întreaga gamă de turații – oferind performanțe impresionante în mod constant (541 CP). În același timp, recuperarea energiei prin intermediul motorului electric din transmisie și al turbocompresorului electric pentru evacuare permite recuperarea energiei și încărcarea bateriei litiu-ion de 400 de volți.
Hibridizarea performantă îmbunătățește semnificativ accelerația. Modelul predecesor a parcurs o distanță de 14,5 metri în 2,5 secunde. Noul GTS cu T-Hybrid acoperă 21,5 metri în același timp, oferindu-i un avantaj de 7 metri.
Șasiul Porsche 911 a fost standardul printre mașinile sport de generații întregi. Cu noul 911, Porsche își exploatează întregul potențial în ceea ce privește dinamica de condus și plăcerea de a conduce. În ciuda – sau poate datorită – tehnologiilor sale inovatoare, noul 911 rămâne un adevărat 911: o mașină sport care se simte la fel de bine în traficul de zi cu zi, precum și pe circuit. Comparativ cu predecesoarele lor, noile modele 911 GTS nu numai că dispun de echipamente standard mai extinse, dar oferă și opțiuni dezvoltate suplimentar care îmbunătățesc atât performanța, cât și utilizabilitatea zilnică.
Suspensia sport PASM (-10 mm) este standard la modelele 911 Carrera GTS. PASM este disponibil opțional fără coborâre și fără arcuri suplimentare pe puntea spate. Cu arcuri mai rigide, amortizoare și stabilizatoare modificate și un nou sistem de control al amortizoarelor, suspensia sport PASM îmbunătățește și mai mult dinamica de condus. În ciuda elementelor de suspensie mai rigide, se menține un nivel ridicat de confort în timpul zilei, datorită în special tehnologiei de amortizoare PASM.
Arcurile punții spate sunt echipate standard cu un arc auxiliar. Acest arc auxiliar menține arcul principal sub tensiune în timpul compresiei și, în combinație cu designul deosebit de performant al suspensiei sport, asigură disponibilitatea cursei complete a arcului. Acest lucru are avantajul că arcurile standard își păstrează tensiunea inițială chiar și sub sarcină maximă, ceea ce crește controlul vehiculului. Acest lucru duce la un timp de contact cu carosabilul mai lung în timpul fazei de revenire în timpul conducerii foarte dinamice, permițând o mai bună transmitere atât a forțelor longitudinale, cât și a celor laterale.
Noile modele GTS sunt echipate standard pentru prima dată cu direcție pe puntea spate. Acest sistem îmbunătățește atât performanța, cât și utilizabilitatea zilnică. În funcție de viteza de deplasare, roțile spate virează până la două grade în aceeași direcție sau în direcția opusă cu puntea față. Acest lucru face ca 911 să fie și mai agil în viraje și, datorită unui cerc de bracaj mai mic, facilitează manevrarea în traficul urban. La viteze mai mari, sistemul crește stabilitatea la volan, de exemplu, la schimbarea benzilor.
Autoturism disponibil la comandă, cu termen de livrare de maxim 10 zile lucrătoare.
Prețul afișat este prețul tău de achiziție și include:
Adițional, la noi poți alege dintr-o gamă completă de servicii, precum:
Anunțurile noastre se actualizează zilnic. Dacă autoturismul prezentat nu mai este disponibil, la noi găsești întotdeauna soluții alternative. Preluăm solicitarea ta, identificăm autoturismul care se potrivește perfect dorințelor și așteptărilor tale, negociem prețul și îl aducem în cele mai bune condiții de siguranță, astfel încât să te bucuri de o achiziție simplă și confortabilă.