Mergi direct la conținutul principal

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal

www.plus-auto.ro

Data ultimei actualizari: 10 Mai 2024

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal destinată utilizatorilor serviciilor OLD AUTO ROLLING S.R.L.


1. Informații generale

Această Politică de Confidențialitate guvernează utilizarea, de către dumneavoastră, a diverselor produse, servicii, conținuturi, funcționalități, tehnologii, precum și a site-urilor web, aplicațiilor mobile și altor oferte online pe care vi le punem la dispoziție sub denumirea colectivă de "Serviciile".

Colectăm datele dvs. cu caracter personal atunci când interacționați cu noi, accesând produsele și serviciile puse la dispoziție de către platforma/site-ul www.plus-auto.ro. Aceste situații sunt descrise mai jos, alături de detalii privind prelucrarea datelor dvs.

2. Cine suntem și cum ne puteți contacta?

Societatea OLD AUTO ROLLING S.R.L. societate înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7843/2023, având CUI RO48054390, cu sediul în București, Soseaua Nordului Nr. 96G, etaj 1, apartament nr. 3, Sector 1 (în cele ce urmează Societatea sau Noi), prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal atunci când accesați website-ul: www.plus-auto.ro în calitate de Operator de Date.

Pentru orice informații sau solicitări privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către OLD AUTO ROLLING S.R.L sau pentru exercitarea drepturilor în calitatea dvs. de persoană vizată față de noi, puteți utiliza următoarele date de contact:

Responsabil cu protecția datelor:

Adresă poștală: Șoș. Nordului nr. 96G, sector 1, București – în atenția DPO

Adresă de e-mail: office@oldauto.ro

3. Ce date cu caracter personal prelucrăm, în ce scopuri și în baza cărui temei legal?

În funcție de alegerile pe care le faceți pe parcursul autentificării pentru Serviciile noastre sau în cursul procesului de contractare a Serviciilor noastre, veți furniza următoarele date cu caracter personal:


Scopul prelucrării Date cu caracter personal Temeiul legal al prelucrării
a. În vederea prestării serviciilor puse la dispoziție de către societate: creare cont de utilizator în cadrul platformei/site-ului www.plus-auto.ro, acces la funcționalitățile disponibile Datele de identificare: numele şi prenumele
Datele de contact: adresa e-mail, numărul de telefon
Calitatea de reprezentant ori împuternicit în cazul unui cont de Vânzător de tip persoană juridică sau de tip Dealer
Prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care sunteți parte sau pentru a face demersuri la solicitarea dvs. înainte de încheierea unui contract, conform art. 6, alin. (1), lit. b) din RGPD.
Acest lucru include prelucrarea datelor necesare pentru crearea și gestionarea contului dumneavoastră, precum și afișarea datelor dvs. de contract altor utilizatori, interesați de produsele pe care le comercializați prin intermediul platformei.
b. În vederea contactării societății fără a fi utilizator al platformei cu cont de utilizator creat Datele de identificare: numele şi prenumele
Datele de contact: adresa e-mail, numărul de telefon
Continutul mesajului transmis/Solicitării
Prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care sunteți parte sau pentru a face demersuri la solicitarea dvs. înainte de încheierea unui contract, conform art. 6, alin. (1), lit. b) din RGPD.
Acest lucru include prelucrarea datelor necesare pentru a răspunde solicitării dvs.
c. În vederea transmiterii mesajelor tranzacționale
Mesajele tranzacționale sunt răspunsuri informaționale, de utilitate directă, livrate Utilizatorilor. Spre deosebire de mesajele promoționale, aceste mesaje sunt necesare, nu opționale. Exemple de mesaje transmise de societate: mesaje de resetare a parolei, validarea contului, actualizarea contului de utilizator, confirmări de de publicare anunțuri, etc.
Datele de identificare: numele şi prenumele
Datele de contact: adresa e-mail, numărul de telefon
Interesul nostru legitim de a optimiza serviciile oferite utilizatorilor și de a-i menține în permanență informați privind starea servicilor, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
d. În vederea îndeplinirii obligațiilor legale ale societății în materie de fiscalitate cum ar fi generarea facturilor, raportări legale impuse societății. Date de indentificare: Nume și Prenume
Datele de identificare: Adresa ce conține Județ, Localitate, Strada.
Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului conform art. 6, alin. (1), lit. c) din RGPD.
Acest lucru include prelucrarea datelor necesare pentru emiterea facturilor, alte raportări legale impuse societății.
e. În vederea optimizării serviciilor oferite utilizatorilor în materia plătilor și contractării serviciilor oferite
În vederea menținerii unui istoric privind tranzacțiile/plățile efectuate de către utilizatorii serviciilor.
Informații privind metodele de plată, Istoric plați, istoric tranzacții Interesul nostru legitim de a optimiza metodele de contractare a serviciilor, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
Utilizăm un procesator de plați extern în vederea optimizării serviciilor oferite.
Pentru mai multe detalii privind prelucrările efectuate de către Netopia Payments, procesatorul de plați utilizat de către societate, vă rugăm să vizitați: https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/
f. În vederea facilitării comunicări între utilizatori utilizând funcționalitățile de Mesaje disponibile în cadrul contului de client.
În momentul în care utilizați funționalitatea de mesaje pentru a comunica cu alți utilizatori, colectăm și prelucrăm conținutul și informațiile pe care alegeți să ni le furnizați prin această funcție.
*Societatea nu utilizează modele automatizate de analiză a limbajului neadecvat
*Platforma pune la dispoziție funcție de blocare a utilizatorilor care utilizeaza un limbaj neadecvat sau agasant.
Orice informație conținută de mesaj Interesul nostru legitim de a optimiza metodele de comunicare între utilizatorii serviciilor, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
* În cazul unui litigiu sau a unei reclamații legate de limbaj neadecvat, societatea pot examina punctual conținutul specific al conversațiilor pentru a evalua situația și a lua măsurile necesare în interesul legitim al acesteia, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
g. Pentru a asigura conformitatea cu standardele noastre de securitate și confidențialitate, utilizăm o combinație de tehnici automatizate și manuale pentru a analiza conținutul anunțurilor pe care doriți să le publicați. Aceste tehnici includ algoritmi de recunoaștere a textului, imagini ale unor persoane și orice conținut neadecvat sau ofensator.
În plus, echipele noastre de revizuire umană examinează cazurile complexe sau incerte pentru a asigura o evaluare completă și corectă, protejând astfel confidențialitatea și respectând normele legale de protecție a datelor. Aceste măsuri sunt esențiale pentru a menține un mediu sigur și respectuos pentru toți utilizatorii platformei noastre.
Orice informație conținută de anunț Interesul nostru legitim de a nu publica conținut neadecvat în cadrul plaformei, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
h. În vederea detectării fraudelor
Pentru a asigura integritatea Serviciilor noastre și a preveni activitățile frauduloase, folosim tehnologii avansate, inclusiv algoritmi, pentru a identifica comportamente suspecte sau acțiuni frauduloase. Acești algoritmi analizează diverse informații, cum ar fi activitatea pe platformă și conținutul publicat de utilizatori. Atunci când un cont prezintă un grad înalt de risc conform analizei automatizate, acesta poate fi suspendat automat. În situații mai puțin clare, cazurile sunt revizuite manual de către specialiștii noștri în securitate, care operează cu drepturi strict limitate de acces. Această abordare automatizată este parte din efortul nostru continuu de a preveni fraudele și de a asigura un mediu sigur pentru toți utilizatorii. Dacă considerați că suspendarea contului dumneavoastră a fost nejustificată, vă invităm să ne contactați prin intermediul e-mail-ului sau al Formularului de Contact (https://plus-auto.ro/contact/) pentru o reevaluare a situației.
Datele de identificare: numele şi prenumele
Datele de contact: adresa e-mail, numărul de telefon
Calitatea de reprezentant/ în cazul unui cont de Vânzător de tip Dealer
Orice informație conținută de anunț
Interesul nostru legitim de a nu publica conținut neadecvat în cadrul plaformei, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
i. În vederea transmiterii de comunicări comerciale (personalizate sau generale) de marketing Date de identificare și de contact (nume, prenume, telefon, e-mail, județ)
Modelul de autovehicul de interes, Km, vechime sau similar.
Consimțământul dvs. exprimat prin intermediul website-ului nostru, conform art. 6, alin. (1), lit. a) din RGPD.
Vă puteți retrage oricând consimțământul acordat, prin mijloacele indicate în formular sau în comunicările comerciale primite sau prin utilizarea datelor de contact indicate în prezentul document.
j. În vederea optimizării serviciilor oferite, prin participarea la efectuarea de sondaje de satisfacție privind produsele și serviciile oferite Datele de contact: adresa e-mail și număr de telefon.
Numele companiei pe care o reprezentați
Gradul de satisfacție.
Interesul nostru legitim de a optimiza serviciile oferite, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD.
*Sondajele se pot efectua și anonim, iar în cazul în care nu sunteți de acord cu aceasta prelucrare, va puteti oricând opune prin transmiterea unei cereri în acest sens.
k. Atunci când monitorizăm rata de deschidere a comunicărilor comerciale transmise. Rata de deschidere a mesajelor transmise prin e-mail/SMS
Adresele web (URL-uri) accesate din mesajele trimise
Interesul nostru legitim de a optimiza campaniile de marketing, conform art. 6, alin. (1), lit. f) din RGPD. Folosim aceste informații in mod agregat pentru a putea îmbunătăți planificarea campaniilor viitoare.
l. Gestionarea reclamațiilor/cererilor adresate de Utilizatori:
- Identificarea solicitanților/reclamanților și păstrarea corespondenței
- Primirea și soluționarea reclamațiilor și cererilor legate de produsele și serviciile societății.
Date de identificare: Nume, prenume
Date de contact: Adresa de e-mail, număr de telefon
Detalii privind solicitarea adresată
Interesul nostru legitim de a gestiona și răspunde reclamațiilor și cererilor adresate, conform art. 6 alin. (1), lit. f) din RGPD.
Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului conform art. 6, alin. (1), lit. c) din RGPD, în special cererile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

4. Colectăm date de la minori?

Serviciile noastre nu sunt adresate copiilor sub vârsta de 18 ani și nu colectăm cu bună știință date de la nicio persoană sub vârsta de 18 ani. În cazul în care luăm la cunoștință de faptul că o persoană sub vârsta de 18 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, vom șterge aceste date fără întârziere.

5. Sursa datelor cu caracter personal

Colectăm datele dvs. cu caracter personal menționate mai sus din următoarele surse:

  1. Prin intermediul interacțiunii cu platforma/site-ul www.plus-auto.ro.
  2. De asemenea, colectarea datelor se poate face și direct, în contextul relației/interacțiunilor pe care le aveți cu noi (spre exemplu, solicitări directe de informații, oferte, reclamații, etc.).
  3. Prin interacțiunea cu paginile noastre din rețelele de socializare.

6. Cui dezvăluim datele cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite, strict în măsura în care este necesar pentru scopurile detaliate anterior sau în cazurile în care acest lucru este cerut de lege sau când avem un interes legitim temeinic justificat, către următoarele categorii de destinatari care pot avea calitatea de operatori independenți/operatori asociați sau persoane împuternicite, după cum urmează:

6.1. Furnizorii de servicii utilizați de Operator, astfel:

  • servicii de dezvoltare și asigurare a suportului tehnic și a mentenanței sistemelor informatice, rețelelor și echipamentelor;
  • servicii de securitate cibernetică;
  • servicii de auditare a securității și de securizare a infrastructurii informatice;
  • servicii de comunicare electronică;
  • servicii de telefonie și internet;
  • servicii de arhivare;
  • soluții software, platforme sau alte sisteme informatice, cum ar fi acelea destinate gestionării informațiilor colectate prin Website-uri, platforme de marketing etc.;
  • servicii de realizare a sondajelor de satisfacție;
  • servicii de cloud/ hosting;
  • servicii de marketing (e.g. agenție media);
  • furnizorul sistemului informatic de gestionare a activității și a evidențelor privind opțiunile exprimate pentru comunicări comerciale (marketing direct) și sondaje, respectiv alți furnizori de platforme sau sisteme informatice;
  • furnizori de servicii de plăți, precum Netopia Payments, pot primi datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul transmiterii de informații și comunicări;
  • furnizori de servicii de transmitere SMS-uri;
  • furnizorul soluției de facturare, în vederea emiterii facturilor;
  • servicii financiare, de contabilitate și auditare;
  • servicii de anonimizare sau de detectare a limbajului/conținutului neadecvat;
  • alte servicii necesare derulării operațiunilor interne;
  • platforme de social media, în cazul în care interacționați cu noi prin intermediul acestora;
  • consultanții externi cu care colaborează Operatorul (spre exemplu, avocați, notari, contabili, consilieri financiari și alte tipuri de consultanți).

În cazul în care divulgăm datele dvs. cu caracter personal unor furnizori de servicii care acționează în calitate de persoane împuternicite de operator conform RGPD, datele divulgate sunt limitate la informațiile necesare pentru prestarea respectivelor servicii. Impunem contractual acestor terți furnizori de servicii să nu utilizeze datele dvs. cu caracter personal în niciun alt scop.

6.2. Autorități și organisme publice, respectiv organe de cercetare și instanțe de judecată sau instituții cu competențe în realizarea de inspecții și controale asupra activității și activelor operatorului, în măsura în care transmiterea datelor către aceștia este impusă de lege și/sau este necesară în caz de litigiu sau de soluționare a unei dispute, precum și în cazul unor controale în care avem obligația de a le pune la dispoziție (spre exemplu, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal);

6.3. Persoane expres indicate de dumneavoastră;

6.4. Terți achizitori, în măsura în care activitatea noastră ar fi transferată (în totalitate sau parțial), iar datele Utilizatorilor ar fi legate în mod inerent de activele care fac obiectul unei astfel de tranzacții.

7. Durata de păstrare a datelor cu caracter personal

Datele Personale vor fi păstrate de către Operator pe o perioadă de timp care nu va fi mai mare decât cea necesară pentru scopul în care acestea sunt prelucrate, sub rezerva unor cerințe legale de stocare pe o perioadă mai lungă.

Estimăm că activitățile de prelucrare detaliate mai sus vor necesita stocarea datelor cu caracter personal pentru următoarele perioade:

  1. Atunci când aveți creat un cont în cadrul platformei/site-ului nostru, vom prelucra datele cu caracter personal aferente contului de utilizator, anunțurilor publicate, mesajelor primite/schimbate cu alți utilizatori până la ștergerea contului efectuată de către dvs.
  2. Dacă un cont nu are activitate pentru un an, adică nu postează cel puțin un anunț într-un an calendaristic, societatea va trimite o notificare prin e-mail pentru a informa utilizatorul despre existența contului său pe platformă. Utilizatorul va avea opțiunea de a confirma datele de acces pentru a continua utilizarea contului sau de a-l șterge. Dacă un cont de utilizator individual nu prezintă activitate timp de 2 ani și utilizatorul nu confirmă expres dorința de a continua relația contractuală cu societatea, contul de utilizator va fi șters automat.
  3. Atunci când ne adresați o solicitare, vom prelucra datele dvs. pentru soluționarea cererii dvs., dar și pentru a efectua statistici privind volumele de solicitări primite de companie, iar ulterior le vom arhiva pe o perioadă de maximum 3 ani de la data ultimei interacțiuni, pentru a ne apăra în cazul unor dispute.
  4. Atunci când vă exprimați consimțământul pentru primirea de comunicări comerciale, consimțământul este valabil pentru o perioadă de 5 ani de la data exprimării sau până la momentul la care decideți retragerea acestuia (în funcție de care moment intervine primul). Dovada consimțământului exprimat şi perioada de valabilitate a acestuia, respectiv comunicările efectuate și datele utilizate în acest sens vor fi stocate pentru o perioadă de încă 3 ani de la data expirării valabilității / retragerii consimțământului, în temeiul interesului nostru legitim pentru a demonstra respectarea cerințelor legislației aplicabile prelucrării datelor personal și comunicărilor electronice. Când se apropie data expirării valabilității opțiunilor exprimate, vă vom putea contacta pentru a vă solicita actualizarea preferințelor.
  5. În cazul sondajelor de satisfacție, vom păstra datele dvs. și cele încărcate în platforma de gestionare a sondajelor pentru o perioadă de 6 luni de la momentul completării fiecărui sondaj de satisfacție pentru a analiza gradul de satisfacție și pentru implementarea măsurilor de îmbunățățire a serviciilor. Ulterior, vom elimina sau șterge datele cu caracter personal din sistemele și evidențele noastre și/sau vom lua măsuri pentru a le anonimiza, astfel încât să nu mai puteți fi identificați și, de asemenea, vom solicita întreprinderea acestor măsuri și destinatarilor datelor.
  6. Atunci când interacționați cu paginile noastre de social media, interacțiunile, postările, comentariile de pe pagina noastră vor fi păstrate până la momentul la care vă exercitați opțiunea de ștergere.
  7. În ceea ce privește datele colectate prin intermediul cookie-urilor, acestea se păstrează pe durata definită, în fiecare caz în parte, în secțiunea Politica privind utilizarea Cookie-urilor (https://plus-auto.ro/politica-de-cookie/ ).
  8. În ceea ce privește realizarea auditurilor, verificărilor și raportărilor, vom păstra datele cu caracter personal cuprinse în documentația relevantă pe întreaga durată de derulare a acestora, la care se adaugă termenele de prescripție aplicabile (spre exemplu, termenul general de prescripție de 3 ani, termenele de prescripție impuse de legislația specială, cum ar fi legislația financiar – contabilă, în cazul datelor cu relevanță din punct de vedere contabil, care vor fi păstrate conform termenelor prevăzute de legislația financiar – contabilă; mai exact, perioada de păstrare a datelor înscrise pe orice document justificativ care stă la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară şi se păstrează în arhivă timp de 5 ani de la data de 1 iulie a anului următor celui încheierii ultimului exerciţiu financiar în care au fost întocmite ultimele situaţii financiare în care se reflectă executarea contractului/actului juridic, astfel: o perioadă de 5 ani pentru respectarea obligaţiei legale de păstrare conform art. 25 alin. (1) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările ulterioare, la care adăugăm încă o perioadă de 5 ani în considerarea art. 28, alin. (21) din acelaşi act normativ, în interesul legitim al entităţii de a păstra dovada înregistrărilor contabile care au stat la baza datelor din bilanţ şi contul rezultatului exerciţiului financiar şi pentru analiza gestionării arhivelor.).
  9. Datele cu caracter personal prelucrate în contextul unor dispute, litigii sau concilieri vor fi păstrate peste duratele menționate la punctul anterior, până la soluționarea acestora, dar și ulterior, conform termenelor de prescripție aplicabile.

*Cu excepția cazului în care este necesar să fie protejate interesele noastre legitime sau intervin modificări legislative ale obligațiilor legale de păstrare. În astfel de cazuri, vom acționa conform legii, inclusiv în ceea ce privește informarea dvs.

Odată ce perioada de prelucrare indicată mai sus expiră și nu mai avem motive legale sau legitime pentru a vă prelucra datele cu caracter personal, datele vor fi șterse/distruse în conformitate cu legea şi procedurile noastre interne, care pot implica arhivarea anonimizată sau distrugerea acestora.

8. Transferul datelor cu caracter personal în afara spațiului economic european

În general prelucram datele dvs. personale în cadrul Spațiului Economic European (SEE) și nu transferăm sau divulgăm datele personale terților din afara SEE.

În cazul în care informațiile pe care ni le furnizați vor fi divulgate unor furnizori sau alți terți (conform categoriilor indicate mai sus) din țări din afara SEE, vom lua măsurile adecvate pentru a ne asigura că datele dvs. personale sunt utilizate în conformitate cu aceasta informare și că sunt luate masurile de securitate necesare. Astfel de măsuri includ, după caz, garanția reprezentată de o decizie de adecvare emisă de Comisia Europeană (CE) sau încheierea clauzelor contractuale standard aprobate de Comisia Europeană, ori alte instrumente similare, conform legislației aplicabile.

9. Ce se întâmplă dacă refuzați să ne furnizați datele dvs. personale

Prelucrarea datelor cu caracter personal conform acestei note de informare este necesară pentru scopurile prezentate detaliat în secțiunea 3 de mai sus.

Refuzul furnizării datelor personale duce la necrearea unui cont de utilizator în cadrul platformei/site-ului www.plus-auto.ro.

În cazurile în care datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în temeiul consimțământului dvs., refuzul acordării consimțământului nu afectează posibilitatea dvs. de a beneficia de produsele și serviciile solicitate.

10. Prelucrări automatizate sau profilare

Nu utilizăm procese automatizate în vederea creării de profile specifice utilizatorilor.

Pentru a asigura integritatea Serviciilor noastre și a preveni activitățile frauduloase, folosim tehnologii avansate, inclusiv algoritmi, pentru a identifica comportamente suspecte sau acțiuni frauduloase. Acești algoritmi analizează diverse informații, cum ar fi activitatea pe platformă și conținutul publicațiilor utilizatorilor. Atunci când un cont prezintă un grad înalt de risc conform analizei automatizate, acesta poate fi suspendat automat. În situații mai puțin clare, cazurile sunt revizuite manual de către specialiștii noștri în securitate, care operează cu drepturi strict limitate de acces. Această abordare automatizată este parte din efortul nostru continuu de a preveni fraudele și de a asigura un mediu sigur pentru toți utilizatorii. Dacă considerați că suspendarea contului dumneavoastră a fost nejustificată, vă invităm să ne contactați prin intermediul adresei de e-mail sau prin intermediul Formularului de Contact (https://plus-auto.ro/contact/) pentru o reevaluare a situației.

Pentru a asigura conformitatea cu standardele noastre de securitate și confidențialitate, utilizăm o combinație de tehnici automatizate și manuale pentru a analiza conținutul anunțurilor pe care doriți să le publicați. Aceste tehnici includ algoritmi de recunoaștere a textului și imagistică computerizată pentru a detecta și filtrare datele personale, imagini ale unor persoane și orice conținut neadecvat sau ofensator.

În plus, echipele noastre de revizuire umană examinează cazurile complexe sau incerte pentru a asigura o evaluare completă și corectă, protejând astfel confidențialitatea și respectând normele legale de protecție a datelor. Aceste măsuri sunt esențiale pentru a menține un mediu sigur și respectuos pentru toți utilizatorii platformei noastre.

11. Securitatea prelucrării datelor personale

Evaluăm și actualizăm constant măsurile de securitate implementate pentru a asigura o prelucrare a datelor cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate conform RGPD. Depunem în mod continuu eforturi rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal aflate în posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor măsuri rezonabile de securitate în vederea prevenirii accesării, colectării, utilizării, divulgării, copierii, modificării sau ștergerii neautorizate a datelor, precum și a altor riscuri similare.

12. Drepturile dvs. în calitate de persoană vizată în ceea ce privește prelucrarea datelor

  • Dreptul de a fi informat: Veți fi informat prin această Politică despre cum procesăm datele personale conform articolelor 13 și 14 din GDPR
  • Dreptul de acces la date: Conform articolului 15 din GDPR, puteți verifica dacă și cum sunt prelucrate datele dumneavoastră personale, accesând aceste informații prin orice metodă de comunicare preferată (poștă, e-mail, etc.).
  • Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a corecta sau completa datele personale inexacte sau incomplete. Vă rugăm să ne contactați imediat dacă descoperiți astfel de erori.
  • Dreptul la ștergere ("dreptul de a fi uitat"): Puteți solicita ștergerea datelor personale în anumite condiții, cum ar fi atunci când datele nu mai sunt necesare sau dacă retrageți consimțământul. Există situații când putem refuza ștergerea, cum ar fi necesitatea de a menține datele pentru conformitate legală sau apărare în instanță. Stergerea datelor se poate efectua și direct de către dvs. de la nivelul contului de utilizator, ștergere date.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: Acest drept vă permite să limitați prelucrarea datelor personale, exceptând stocarea, în anumite circumstanțe, precum contestarea exactității datelor sau opoziția la prelucrare.
  • Dreptul de opoziție: Puteți contesta prelucrarea datelor personale care se bazează pe interesele noastre legitime sau în scopuri de marketing direct. În cazul comunicărilor de marketing, puteți să vă dezabonați utilizând link-ul pus la dispoziție în comunicările primite.
  • Dreptul la portabilitate: Aveți dreptul de a primi datele personale într-un format structurat și de a le transfera altui operator.
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii automatizate: Vă puteți opune deciziilor care se bazează exclusiv pe prelucrare automatizată, cum ar fi profilarea, care are efecte legale asupra dumneavoastră.
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul: Puteți oricând să retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, fără a afecta legalitatea prelucrării anterioare retragerii. Solicitările pot fi trimise prin e-mail sau poștă la adresele indicate.
  • Dreptul de a depune plângere:

    Fără a vă afecta dreptul dumneavoastră de a contacta în orice moment Autoritatea Publică de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, vă rugăm să ne contactați în prealabil, în legătură cu exercitarea drepturilor dumneavoastră menționate mai sus. Dacă considerați că nu v-am rezolvat toate solicitările sau sunteți nemulțumit de răspunsurile noastre, puteți contacta Autoritatea Naţională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – ANSPDCP, pentru a depune o plângere folosind următoarele date de contact:

    • sediu: București, Bdul Gen. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, CP 010336;
    • telefon: +40.318.05.92.11;
    • fax: +40.318.05.96.02;
    • e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
    • website: www.dataprotection.ro sau vă puteți adresa cu o plângere instanţei de judecată competente.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspect legate de exercitarea drepturilor dumneavoastră:

  • Perioada de timp: Vom încerca să vă soluționam cererea în termen de o lună, termen care poate fi prelungit la două luni din motive specifice legate de complexitatea cererii. În toate cazurile, dacă acest termen este prelungit, vă vom informa cu privire la durata prelungirii și motivele care au condus la aceasta.
  • Identificarea: Vă rugăm să ne furnizați datele necesare identificării dumneavoastră (nume, prenume, adresă de e-mail), cu mențiunea că, în măsura în care nu vă putem identifica doar în baza acestor informații, vă vom solicita să ne furnizați informații suplimentare care să permită identificarea dvs.

***