Termeni și condiții dealeri profesioniști
Data ultimei actualizari: 1 Septembrie 2024
Art. 1. Prezentare generală
1.1. Termenii și condițiile din prezentul document, inclusiv Anexele 1-3, constituie întregul raport contractual dintre Old Auto Rolling S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în București, Șos. Nordului, nr.96G, etaj 1, ap.3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7843/2023, Cod unic de înregistrare 48054390, atribut fiscal RO, e-mail: office@oldauto.ro și utilizatorii profesioniști (Dealeri), care se înscriu pe platforma Marketplace disponibilă pe www.plus-auto.ro.
1.2. Platforma se adresează profesioniștilor specializați în vânzarea de vehicule rutiere; persoanelor juridice sau persoanelor fizice care doresc să vândă autovehiculele către persoane interesate prin publicarea unui anunț de vânzare, în conformitate cu prevederile Termenilor și condițiilor din prezentul document, precum și vizitatorilor sau utilizatorilor înregistrați ai Platformei care doresc să cumpere autovehicule.
1.3. Orice referire din prezentul document la Termeni și condiții se consideră a fi făcută inclusiv la anexele sale, care fac parte integrantă din Termeni și condiții.
1.4. Prin înscrierea pe Platformă constând în completarea datelor de identificare și comunicarea documentelor solicitate, precum și prin acceptarea Termenilor și condițiilor, precum și a Politicii de prelucrare și procesare a datelor cu caracter personal, declarați că ați citit integral și înțeles prezentele Termeni și condiții și că sunteți de acord cu aplicarea acestora relațiilor contractuale dintre Dvs. și societatea Old Auto Rolling S.R.L.
2. Definiții
Următorii termeni utilizați în prezentul document vor avea următoarea semnificație:
- Old Auto Rolling / Societatea: Old Auto Rolling S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în București, Șos. Nordului, nr.96G, etaj 1, ap.3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7843/2023, Cod unic de înregistrare 48054390, atribut fiscal RO, e-mail: office@oldauto.ro;
- Platforma / Site-ul: pagina web disponibilă la adresa www.plus-auto.ro, care poate fi accesată de orice persoană fizică sau juridică, în limba română și în limba engleză și în legătură cu care Societatea deține toate drepturile de proprietate;
- Dealer: persoana juridică înființată în conformitate cu legislația română, indiferent de modalitatea de organizare, care acționează în scop profesional pentru vânzarea de vehicule rutiere și care, odată înscris în Platformă, poate publica anunțuri privind vânzarea de Vehicule, cu respectarea cerințelor prevăzute în TC. Sunt incluși în această categorie și persoanele înregistrate în conformitate cu O.U.G. 44/2008 care acționează în scop profesional pentru vânzarea de vehicule rutiere.
- Anunț: oferta publică lansată de un Dealer cu scopul de a fi publicată de către Societate, prin intermediul Platformei, în legătură cu vânzarea unui Autovehicul.
- Autovehicul / Vehicul: orice vehicul, nou sau rulat, indiferent de modul de propulsie, utilizat în mod obișnuit pentru transportul persoanelor sau mărfurilor pe drum ori pentru tractarea, pe drum, a vehiculelor utilizate pentru transportul persoanelor sau mărfurilor. Sunt incluse în această categorie și: motociclete, rulote, semiremorci, remorci, camioane, camioane peste 7,5 tone, autoutilitare.
- Cont Dealer-ului: pagina proprie a Dealer-ului în Platformă (back-end), accesibilă în baza credențialelor de acces furnizate de Dealer, care permite acestuia să utilizeze funcționalitățile Platformei în funcție de tipul de Abonament pentru care acesta a optat și care stochează informații despre activitatea Dealerului în cadrul Platformei.
- Pagina Dealer-ului: pagina web (front-end), alocată în Platformă unui Dealer și care cuprinde informații despre Dealer: prezentarea Dealerului, adresa principală, date de contact, locații de vânzare, vânzători, anunțuri ale Dealerului.
- Facilități: bunuri și servicii auxiliare Vehiculului oferite sau intermediate de către Dealer, precum ar fi: garanție/asigurare extinsă, obținere numere provizorii, intermediere leasing sau credit, verificare Vehicul în service autorizat, intermediere asigurare RCA sau Casco.
- Termeni și Condiții / TC: prevederile din acest document, inclusiv anexele sale, care constituie întregul raport contractual dintre Societate și Dealer și care definesc condițiile și regulile pe care Dealerul trebuie să le respecte în vederea utilizării Platformei.
- Utilizator Platformă: orice persoană, înregistrată sau neînregistrată în Platformă, care poate vizualiza Anunțurile și care poate contacta Dealerul folosind datele de contact afișate de acesta, telefonic, prin intermediul aplicației WhatsApp ori prin e-mail.
3. Înregistrarea și activarea Contului de Dealer
3.1. Pentru înregistrarea unui Cont de Dealer este necesară parcurgerea următoarelor etape obligatorii:
- Completare date utilizator Dealer: numele și prenumele persoanei care deține ori va gestiona contul principal al Dealerului (Master Admin); adresă de e-mail; număr de telefon; setare parolă care să respecte cerințele de securitate. Este obligatoriu ca datele furnizate să fie reale și complete, acestea urmând să fie utilizate pentru activarea Contului, urmând să fie utilizate în vederea accesului în Contul Dealerului;
- Completarea date Dealer: cod unic de înregistrare, numele companiei, numărul de înregistrare la Registrul Comerțului, adresă sediu social, cont bancar, persoană de contact, telefon și e-mail persoană de contact, site-ul oficial al Dealer-ului. Tot în această etapă veți furniza numele comercial care va fi utilizat în toate Anunțurile publicate;
- Încărcarea unei fotocopii de pe certificatul de înmatriculare eliberat de Registrul Comerțului.
După completarea datelor și încărcarea documentului, veți primi un e-mail pe adresa persoanei
care deține contul principal în vederea verificării înregistrării, prin accesarea unui link.
Înregistrarea Dvs. urmează să fie validată de către Societate, după verificarea
informațiilor și documentelor transmise. După validare, veți primi un e-mail prin care se
confirmă activarea Contului în Platformă.
În situația în care nu îndepliniți condițiile prevăzute în noțiunea de „Dealer”
(conform art. 2, lit.c), Societatea va respinge înregistrarea Dvs. Aveți însă posibilitatea
de a vă crea un cont individual.
3.2. Autentificarea în platformă, după activarea Contului presupune autentificarea în doi pași, sens în care veți primi un SMS pe numărul de telefon al persoanei care deține contul principal. Din motive de securitate, periodic, veți fi nevoit să parcurgeți autentificarea în doi pași.
3.3. Dealerul are obligația de a actualiza datele furnizate în Platformă ori de câte ori intervin modificări, în caz contrar existând posibilitatea de a nu mai putea accesa sau utiliza Contul. Totodată, Societatea poate suspenda Contul de Dealer dacă datele înregistrate nu mai corespund cu realitatea.
3.4. Persoana care deține contul principal poate crea conturi de accesare a Platformei în scop de publicare Anunțuri pentru colaboratorii/angajații proprii, denumiți „Vânzători”. În acest scop, persoana care deține contul principal va completa următoarele date ale Vânzătorului: nume și prenume; adresă de e-mail; telefon; locația de vânzare și va seta parola cu care Vânzătorul se poate autentifica în platformă (Vânzătorul are posibilitatea de a modifica parola proprie de acces). Vânzătorii nu au acces la informațiile din secțiunea Administrare Dealer (a se vedea art. 4) și nici dreptul de a efectua modificări în Contul Dealerului. Vânzătorii au dreptul de a publica Anunțuri și de a genera rapoarte CarVertical și, în funcție de tipul de Abonament, să efectueze și alte operațiuni legate de vânzarea unui Autovehicul (de exemplu: generare și trimitere de oferte, generare documente, generare cod UIT eTransport, gestiune vânzare etc.).
3.5. În situația în care Dealerul nu înregistrează activitate în Contul de Dealer pentru o perioadă de 1 an, în sensul că nu publică cel puțin un Anunț în decursul unui an calendaristic, Societatea îi va comunica pe adresa de e-mail o informare cu privire la existența înregistrării Dealerului în Platformă și posibilitatea acestuia de a utiliza în continuare contul prin confirmarea credențialelor de acces sau posibilitatea de a șterge contul. În situația în care Dealerul nu înregistrează activitate în Contul de Dealer pentru o perioadă de 2 ani, iar Dealerul nu confirmă în mod expres continuarea raporturilor contractuale cu Societatea, Contul de Dealer va putea fi șters de către Societate.
4. Contul de Dealer. Funcționalități ale Contului de Dealer
4.1. Dealerul va avea acces la o pagină proprie în cadrul Platformei care, în funcție de tipul de abonament ales, poate conține următoarele Secțiuni:
I. Administrarea Dealer
Cuprinde informații despre Dealer, istoric al operațiunilor efectuate în cadrul Platformei și documente care pot fi generate din Platformă în relațiile cu clienții proprii. Accesul la această Secțiune este permis doar persoanei care deține contul principal.
Sub-secțiunile la care veți putea avea acces, în funcție de tipul de abonament sunt următoarele:
- Abonamente: puteți vizualiza tipul de abonament pe care îl dețineți, numărul de credite disponibile, durata de valabilitate a abonamentului. De asemenea, puteți gestiona abonamentul Dvs., prin modificarea tipului de abonament dorit, fie în sensul trecerii la un abonament inferior, fie la unul superior. Mai multe detalii despre abonamente regăsiți la art. 5, precum și în Anexa nr. 1;
- Istoric credite: permite vizualizarea modului în care creditele aferente abonamentului Dvs. au fost consumate;
- Comenzi: veți regăsi informații despre data la care ați achiziționat un abonament și veți putea descărca facturile aferente;
- Profil: veți regăsi datele dvs. de Dealer, furnizate la momentul înregistrării în Platformă și veți putea edita aceste date;
- Categorii de documente: aveți posibilitatea de a încărca șabloane standard ale documentelor utilizate de Dvs. în relația cu clienții proprii (de exemplu, contracte). Prin utilizarea Variabilelor de documente aveți posibilitatea generării acestor documente direct în Platformă, prin completarea automată a datelor și informațiilor completate în alte sub-secțiuni ale Platformei (de exemplu: numele, adresa și datele de contact ale clienților Dvs. sunt completate automat în contractul de vânzare ce urmează să îl încheiați cu respectivul client; de asemenea, se pot completa automat date despre autovehiculul vândut, prețul de vânzare);
- Variabile documente: sunt o serie de formule, prestabilite de către Societate, a căror utilizare în șabloanele Dvs. de documente permite preluarea în aceste documente a informațiilor vizate de către Variabilă (de exemplu, numele, adresa și datele de contact ale clienților Dvs.);
- Locații de vânzare: permite crearea și gestionarea adreselor în care vă desfășurați activitatea și la care puteți fi găsit de către clienții Dvs.;
- Vânzători: permite crearea și gestionarea persoanelor care acționează în numele Dvs. în cadrul Platformei, în calitate de vânzători;
- Autentificare ANAF: prin intermediul semnăturii electronice calificate, al cărui titular sunteți, permite integrarea Contului Dvs. de Dealer cu portalul Autorității Naționale de Administrare Fiscală, în vederea generării codurilor UIT în sistemul e-Transport;
- Facilități: servicii pe care le oferiți clienților Dvs. Acestea sunt introduse/modificate în această subsecțiune și vor apărea la creare/editare Anunț pentru a fi selectate de fiecare Vânzător, în funcție de ofertă;
- Registre: permite numerotarea documentelor pe care le emiteți în cadrul Platformei, în situația în care ați introdus în document Variabila corespunzătoare. Numerotarea este automată și nu poate fi modificată de Dvs.
II. Meniu
Cuprinde date și informații despre clienții și furnizorii proprii, operațiunile de vânzare, în curs de finalizare și cele finalizate.
Sub-secțiunile la care veți putea avea acces, în funcție de tipul de abonament sunt următoarele:
- Dashboard: permite vizualizarea unor statistici privind: numărul total de anunțuri; numărul de anunțuri active; număr locații vânzare și cele mai active locații de vânzare; număr vânzători; listă programări R.A.R.; ultimul Anunț publicat, cele mai vizualizate anunțuri.
- Anunțuri: permite vizualizarea Anunțurilor publicate de Dvs., durata de valabilitate a fiecărui Anunț publicat de Dvs. și gestionarea acestora (modificare, ștergere, extindere valabilitate etc.).
- Oferte: permite crearea și gestionarea prospecților (potențiali clienți) și a ofertelor de vânzare transmise acestora.
- CarVertical: permite emiterea și vizualizarea rapoartelor CarVertical emise prin intermediul partenerului nostru CV Group. Rapoartele conțin date despre un Vehicul identificat după seria de șasiu (VIN), culese din peste 900 de surse din 35 de țări, fiind un instrument important pentru stabilirea situației juridice și tehnice a vehiculului respectiv.
- Vânzări: permite crearea unei operațiuni de vânzare a unui Vehicul către un client, precum și editarea informațiilor despre client, vehicul și aspectele financiare ale tranzacției. De asemenea, pentru crearea și gestionarea rapoartelor privind vânzările, puteți adăuga informații privind costurile efectuate cu vehiculul respectiv (de exemplu: cheltuieli cu transportul, reparațiile vehiculului) și puteți atașa documente în legătură cu acel autovehicul (de exemplu, Cartea de identitate a vehiculului, C.M.R.-ul cu care vehiculul a fost transportat la sediul Dvs.). Tot în această Secțiune, dacă ați optat pentru abonamentul „Dotări de top” aveți posibilitatea de a genera documentele necesare vânzării: contract, facturi proforma, document livrare vehicul către client etc.
- Furnizori: permite crearea și editarea unei baze de date cu furnizorii Dvs. În baza de date astfel creată, puteți acorda un rating unui furnizor, puteți scrie comentarii privind experiența cu acel furnizor și veți putea vizualiza tranzacțiile pe care le-ați avut cu furnizorul respectiv.
- Clienți: permite vizualizarea bazei de date a clienților Dvs., persoane fizice sau juridice, cu care ați încheiat o operațiune de vânzare.
- eTransport: datorită integrării Platformei cu platforma e-Transport a ANAF, veți putea genera coduri UIT și transmite informațiile în mod automatizat către ANAF. De asemenea, veți avea acces la baza de date cu toate codurile UIT generate și veți putea vedea dacă acestea au fost validate de către ANAF.
- Transportatori: puteți crea și gestiona baza de date cu societățile de transport cu care colaborați. Introducerea în această bază de date a unui transportator, vă permite preluarea datelor acestuia în cadrul secțiunii e-Transport.
- Librărie fișiere: puteți încărca și stoca documente de interes pentru Dvs., de exemplu certificatul de înmatriculare al societății, certificat constatator etc. Veți avea astfel acces facil la aceste documente și le puteți ulterior descărca și transmite către furnizorii și clienții Dvs.
- Companii de finanțare: permite crearea și gestionarea societăților de credit, de leasing financiar sau operațional cu care colaborați.
- Curs valutar: în această Secțiune veți regăsi cursul de schimb oficial publicat de Banca Națională a României pentru moneda națională al principalelor valute.
- Rapoarte: permite crearea și vizualizarea raportului Intrastat pentru import, respectiv export. Rapoartele se generează automat, pe baza datelor introduse în cadrul fiecărei vânzări, cu data generării codului UIT.
4.2. Dealerul beneficiază de servicii integrate în Platformă:
- generare documente în format PDF securizat prin Adobe;
- generare raport CarVertical;
- integrare obținere date societăți prin Termene.ro;
- integrare obținere dotări autovehicul prin Outvin;
- integrare preluare curs valutar B.N.R.;
- integrare cu A.N.A.F.
4.3. În orice moment, Societatea își rezervă dreptul de a modifica și completa serviciile integrate, precum și structura ori configurația Contului de Vânzător, în sensul eliminării sau adăugării unor servicii suplimentare/ secțiuni ori subsecțiuni și dreptul de a schimba furnizorul serviciului integrat, fără a putea fi ținut răspunzătoare față de Dealer pentru orice fel de prejudicii.
5. Anunțuri. Abonamente
5.1. În vederea postării unui Anunț, Vânzătorul trebuie să respecte cerințele prevăzute în Anexa nr. 2 – Reguli postare anunțuri.
5.2. În vederea asigurării unei afișări uniforme a Anunțurilor publicate în Platformă, anunțul este creat prin completarea formularului existent în Platformă, în care este necesar să completați date tehnice despre Autovehicul, precum și prețul de promovare. Anunțurile vor fi însoțite în mod obligatoriu de minim 5 poze ale Autovehiculului. De asemenea, Anunțurile pot fi însoțite de un film video al Autovehiculului.
5.3.1. Fiecare Anunț publicat de Dealer este valabil pentru o perioadă de 30 de zile de la data publicării și va putea fi vizualizat de către Utilizatorii Platformei pe întreaga perioadă menționată, dacă nu intervine un motiv de eliminare a Anunțului înainte de această dată, precum ar fi:
- dezactivarea sau ștergerea Anunțului de către Vânzător;
- încetarea raporturilor contractuale dintre Societate și Vânzător;
- nerespectarea regulilor privind postarea Anunțurilor prevăzute în Anexa 2;
- admiterea unei reclamații formulate de un Utilizator al Platformei sau de o terță persoană care justifică un interes legitim, inclusiv pentru nerespectare cerințelor privind Digital Service Act.
5.3.2. Durata de valabilitate a Anunțului este menționată în cadrul fiecărui Anunț.
5.3.3. Durata de valabilitate a Anunțului nu este afectată de expirarea tipului de Abonament ales de către Dealer.
5.4.1. După publicarea Anunțului în Platformă, Dealerul are posibilitatea de a modifica, de a dezactiva, de a republica și de a șterge un Anunț, în conformitate cu prevederile prezentelor TC. Anunțul poate fi dezactivat și de către Societate, dacă, constată ulterior publicării Anunțului că acesta nu îndeplinește cerințele prevăzute în Anexa 2.
5.4.2. Modificarea unui Anunț: Dealerul are posibilitatea de a modifica sau completa, în perioada de valabilitate a Anunțului, orice informații, fotografii și film video ale Autovehiculului, inclusiv prețul. Modificarea unui Anunț nu implică niciun fel de cost pentru Dealer.
5.4.3. Dezactivarea unui Anunț: Dealerul are posibilitatea de a dezactiva un Anunț cu consecința că Anunțul respectiv nu va mai putea fi vizualizat de către Utilizatorii Platformei. Dezactivarea Anunțului se poate face de exemplu, în cazul în care sunteți în discuții pentru finalizarea unei tranzacții de vânzare cu un Utilizator al Platformei. Toate datele privind Anunțul respectiv rămân salvate în Platformă. Dealerul are posibilitatea de a reactiva Anunțul în perioada de valabilitate inițială, fără niciun cost suplimentar, Anunțul urmând să fie reafișat în Platformă până la împlinirea termenului de valabilitate inițial. În situația în care reactivarea unui Anunț intervine după expirarea termenului inițial de valabilitate a Anunțului, se vor aplica costurile (creditele) aferente publicării unui Anunț, în funcție de tipul de Abonament deținut de Dealer la momentul reactivării.
5.4.4. Republicarea unui Anunț: permite Dealerului republicarea unui Anunț după expirarea duratei de valabilitate inițiale. Funcția privind republicarea unui Anunț este setată implicit în Platformă ca fiind automată. Puteți dezactiva această setare implicită, în mod manual – prin apăsarea butonului „Stop republicare automată”, pentru fiecare Anunț în parte.
5.4.5. Ștergerea unui Anunț: permite Dealerului ștergerea definitivă a unui Anunț. Prin alegerea acestei opțiuni, toate datele, informații și documentele aferente unui Anunț vor fi șterse din Platformă.
5.5. Înainte de împlinirea termenului de valabilitate a Anunțului, Societatea va notifica Vânzătorul prin intermediul Platformei, cu 3 zile, respectiv 1 zi înainte despre expirarea duratei. Vânzătorul are posibilitatea de a prelungi durata de valabilitate a Anunțului înainte ca acesta să expire, cu plata tarifului aferent, durata prelungirii fiind de 30 de zile de la data expirării duratei inițiale.
5.6. Finalizarea procesului de vânzare pentru un Vehicul se va efectua în mod direct între Dealer și Utilizatorul Platformei, prin orice altă modalitate agreată între aceștia. În acest sens, Dealerul se obligă să folosească datele de contact ale Utilizatorilor Platformei cu respectarea prevederilor legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal, neavând dreptul să le folosească în alte scopuri, fiindu-i strict interzis să le divulge oricărei alte persoane, să contacteze Utilizatorul în scop șicanatoriu, să contacteze Utilizatorul în mod repetat și fără nicio justificare.
5.7. Conținutul unui Anunț, inclusiv corectitudinea informațiilor privind caracteristicile tehnice ale unui Vehicul, informațiile de natură juridică etc. sunt în responsabilitatea Vânzătorului, fiind exclusă orice răspundere a Societății față de Vânzător sau terți pentru orice erori sau omisiuni, intenționate sau neintenționate, pentru orice tentativă de fraudă, de prezentare ca reale a unor fapte mincinoase. Vă recomandăm insistent de a verifica cu atenție Anunțurile, înainte de momentul publicării Anunțului și să corectați orice erori de care aveți sau puteați să aveți cunoștință cu minime diligențe.
5.8.1. Publicarea unui Anunț este posibilă doar după alegerea tipului de Abonament și plata contravalorii acestuia, astfel cum sunt detaliate în Anexa nr. 1 la prezentele TC.
5.8.2. Fiecărui tip de Abonament îi corespunde un număr de credite, credite care vor fi consumate prin publicarea unui Anunț și prin generarea de rapoarte CarVertical.
5.9.1. Durata de valabilitate a unui Abonament, indiferent de tipul acestuia este de 30 de zile începând cu data plății prețului Abonamentului.
5.9.2. După expirarea duratei de valabilitate a Abonamentului, fără prelungirea acestuia, Dealerul va avea în continuarea acces în Cont, însă nu va putea utiliza creditele rămase (dacă este cazul). Dealerul va putea vizualiza operațiunile efectuate până la data expirării Abonamentului, va putea modifica un Anunț care se află în perioada de valabilitate, însă nu va putea publica un Anunț nou sau genera raport CarVertical.
5.9.3. În situația în care la expirarea duratei unui Abonament, Dealerul are credite neconsumate, va putea consuma aceste credite, doar în situația plății prețului unui nou Abonament.
5.10. Plata prețului Abonamentului se va efectua doar on-line, sens în care trebuie să dețineți un card bancar valabil. Societatea utilizează ca procesator de plăți Netopia Payments. Factura aferentă publicării unui Anunț se emite automat după efectuarea plății și este comunicată de Societate Dealerului prin sistemul e-Factura, putând fi de asemenea descărcată direct din Contul Dealer-ului, secțiunea Financiar, subsecțiunea Comenzi.
5.11. Societatea poate modifica în mod unilateral prețul Abonamentelor în temeiul unei notificări, transmise cu cel puțin 15 zile înainte de data la care acestea intră în vigoare. Noile prețuri ale Abonamentelor nu afectează valabilitatea Abonamentelor achitate până la data intrării în vigoare a noilor prețuri, acestea urmând să fie valabile până la expirarea duratei Abonamentului. În situația în care Dealerul nu este de acord cu noile prețuri, poate denunța unilateral contractul în baza unei simple notificări.
5.12. Societatea poate modifica în mod unilateral valoarea creditelor aferente publicării unui Anunț/generării unui raport CarVertical, în temeiul unei notificări, transmise cu cel puțin 15 zile înainte de data la care acestea intră în vigoare. Noua valoare a creditelor aferente publicării unui Anunț/generării unui raport CarVertical nu afectează Anunțurile deja publicate sau Anunțurile republicate înăuntrul termenului de preaviz de 15 zile. În situația în care Dealerul nu este de acord cu noua valoare a creditelor, poate denunța unilateral contractul în baza unei simple notificări.
5.13. În orice moment al duratei de valabilitate a unui Abonament, inclusiv în cazul prelungirii duratei, Dealerul are posibilitatea de modifica tipul de Abonament, alegând un Abonament fie superior, fie inferior. Din momentul în care Dealerul optează pentru un alt tip de Abonament, funcționalități ale aplicației vor fi eliminate sau adăugate, după caz.
5.14. Anunțurile publicate în Platformă vor putea fi vizualizate în ordinea de la cel mai recent Anunț publicat, până la cel mai vechi. De asemenea, există posibilitatea aplicării următoarelor criterii de sortare:
- de la cel mai vechi la cel mai nou Anunț;
- de la cel mai nou Anunț la cel mai vechi;
- cele mai vizualizate Anunțuri;
- în funcție de preț – crescător;
- în funcție de preț – descrescător.
6. Suspendarea și restricționarea contului de Dealer
6.1. Societatea are dreptul de a suspenda contul unui Dealer, pentru o perioadă de maxim 30 de zile calendaristice, în următoarele situații:
- dacă Dealerul încalcă TC;
- în cazul în care Societatea primește o reclamație din partea unui Utilizator, în condițiile și cu respectarea prevederilor art. 7 din prezentele TC.
Pe durata suspendării:
- Dealerul nu mai poate posta Anunțuri;
- Dealerul nu mai are acces la funcționalitățile Contului de Dealer;
- Anunțurile publicate se dezactivează.
Societatea va comunica Dealerului prin e-mail, cel mai târziu la data suspendării, motivele care stau la baza deciziei sale. Prevederile art. 7 - Reclamații Utilizatori. Sesizări formulate de Vânzători. Procedura de soluționare se aplică în mod corespunzător.
6.2. Societatea are dreptul de a sista (dezactiva) accesul la Contul unui Dealer în următoarele situații:
- dacă Dealerul care a încălcat TC nu remediază aspectele indicate de Societate în termenul indicat de aceasta, care nu poate fi mai mare de 30 de zile calendaristice;
- în situația în care, în decursul unui an calendaristic, Societatea suspendă contul Dealerului mai mult de 3 ori;
- existenta unor suspiciuni de fraudă (precum ar fi, dar fără a se limita la: utilizarea sau prezentarea Utilizatorilor de informații sau documente false, incorecte sau incomplete, care ar putea avea ca efect prejudicierea drepturilor Utilizatorilor; omisiunea de a comunica Utilizatorilor informații relevante despre Vehicul, care ar putea avea ca efect prejudicierea drepturilor Utilizatorilor; lipsa intenției de a onora Comenzile plasate de Clienți a căror plata a fost efectuată; utilizarea de practici înșelătoare.
În cazul sistării accesului la Contul de Dealer:
- Dealerul nu mai poate accesa Contul;
- Dealerul nu mai poate crea un cont nou folosind aceeași adresă de e-mail.
Societatea va comunica Dealerului prin e-mail, cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte, motivele care stau la baza deciziei sale. Prevederile art. 7 - Reclamații Utilizatori. Sesizări formulate de Vânzători. Procedura de soluționare se aplică în mod corespunzător.
6.3. După primirea deciziei de suspendare ori de sistare a contului transmisă de către Societate, Dealerul are dreptul de a comunica Societății clarificări cu privire la faptele și circumstanțele prezentate în motivarea transmisă de Societate și, dacă este cazul, să se conformeze cerințelor impuse de Societate pentru conformare.
6.4. Perioada de preaviz menționată la art. 6.2. nu este obligatorie în următoarele cazuri:
- Societatea face obiectul unei obligații juridice sau regulamentare în temeiul căreia trebuie să sisteze în totalitate furnizarea serviciilor către un anumit Dealer într-un mod care nu permite Societății să respecte perioada de preaviz;
- Societatea își exercită un drept de sistare dintr-un motiv imperativ în temeiul dreptului intern, care este în conformitate cu dreptul U.E.;
- Societatea poate demonstra încălcarea în mod repetat de către Dealer a TC, ceea ce a dus la suspendarea sau restricționarea furnizării în totalitate a serviciilor;
- în cazul publicării de către Dealer a unor informații ilicite;
- în caz de contrafacere, fraudă, utilizarea de către Dealer a unor programe malware, spam;
- în cazul încălcării de către Dealer a securității datelor sau altor riscuri de securitate cibernetică.
În aceste situații, Societatea va comunica prin e-mail către Dealer, în cel mult 10 zile calendaristice de la suspendare/sistare/restricționare, motivele care au stat la baza acestei decizii, cu excepția cazurilor menționate la art.6.4. lit. a) și lit. c).
Art. 7. Reclamații Utilizatori. Sesizări formulate de Vânzători. Procedura de soluționare
A. Reclamații Utilizatori Platformă:
7.1. În cazul în care Societatea primește o reclamație din partea unui Utilizator al Platformei, în legătură cu un Anunț, comportamentul unui Dealer sau cu privire la orice încălcare a prevederilor TC de către Dealer, Societatea are dreptul de a investiga aspectele sesizate și să solicite explicații și documente din partea Dealerului, care are obligația de a le comunica în termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea solicitării.
7.2. În funcție de posibilul impact negativ al reclamației asupra drepturilor deținute de Societate asupra Platformei, aceasta poate, până la soluționarea reclamației să dispună, una dintre următoarele măsuri:
- Să suspende afișarea unui Anunț în Platformă;
- Să suspende Contul de Dealer. Această măsură va fi dispusă de către Societate și în cazul în care Dealerul nu comunică explicațiile sale/documente în termen de 5 zile calendaristice de la primirea solicitării.
Prevederile art.6 se aplică în mod corespunzător.
7.3. Dacă în urma investigației, reclamația se dovedește neîntemeiată, Societatea:
- va ridica cu efect imediat suspendarea asupra Anunțului, acesta urmând să fie reactivat și afișat în Platformă pentru perioada de valabilitate a Anunțului rămasă din perioada de 30 de zile calendaristice;
- va ridica cu efect imediat suspendarea asupra Contului de Dealer, acesta urmând să beneficieze de toate funcționalitățile Contului.
7.4. Dacă reclamația se dovedește întemeiată, Societatea:
- va îndepărta în mod definitiv Anunțul;
- va putea ridica cu efect imediat suspendarea asupra Contului de Dealer, cu atenționarea Vânzătorului asupra obligațiilor nerespectate, cu menționarea că o nouă nerespectare va putea conduce la sistarea accesului la Contul de Dealer;
- dacă încălcarea obligațiilor de către Dealer se dovedește gravă, Societatea va proceda la sistarea accesului la Cont, fără posibilitate de reînregistrare cu aceeași adresă de e-mail;
- să sesizeze autoritatea competentă, dacă este cazul.
7.5. Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări cu privire la respectarea TC si fără existența unei reclamații si de a solicita informații și documente Dealerului. Prevederile art.7.2. - 7.4. se aplică în mod corespunzător.
B. Sesizări formulate de Dealeri:
7.6. Dealerul are dreptul de a depune sesizări în cazul neefectuării sau executării necorespunzătoare de către Societate a obligațiilor care îi revin potrivit prezentelor TC.
7.7. Sesizările vor fi comunicate prin e-mail pe adresa: office@oldauto.ro.
7.8. Sesizările vor conține: datele de identificare ale Dealerului și datele de contact (în măsura în care sunt diferite de cele comunicate în Platformă), ID-ul Anunțului și motivele sesizării. Societatea poate, după primirea sesizării, să solicite informații și documente suplimentare, necesare soluționării sesizării.
7.9. Sesizările vor fi soluționate în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la data primirii tuturor informațiilor și documentelor necesare Societății pentru adoptarea unei rezoluții în legătură cu sesizarea primită. Societatea poate să prelungească termenul de soluționare, cu un termen rezonabil, informând în prealabil Dealerul despre această prelungire.
7.10. La finalizarea investigațiilor efectuate în urma sesizării, Societatea va comunica Dealerului, prin e-mail, decizia cu privire la aspectele sesizate.
8. Răspunderea Dealerului. Limitarea răspunderii Societății în raport cu Dealerii
8.1. Dealerul este singura parte care răspunde pentru orice prejudicii directe sau indirecte, produse Societății, Utilizatorilor Platformei sau unor terțe persoane, consecință a unor acte sau omisiuni ale Dealerului, în legătură cu ori rezultate din:
- informațiile și/sau documentele încărcate în Platformă de către Vânzător;
- informațiile sau date cu caracter personal ale Utilizatorilor Platformei despre care Dealerul ia la cunoștință ca urmare a utilizării Platformei ori care sunt stocate în Platformă;
- informațiile și conținutul publicat în Anunțurile Dealerului, inclusiv cu privire la fotografii, dotări, stare tehnică, siguranța ori garanția Vehiculelor, informațiile juridice cu privire la Dealer sau Autovehicul, proveniența legală a Vehiculelor sau orice date despre Vehicule;
- natura raportului juridic încheiat între Dealer și Utilizatorii Platformei în legătură cu un Vehicul, încheierea, executarea sau neexecutarea acestuia;
- orice omisiune intenționată sau neintenționată, încercare de inducere în eroare, fraudă, înșelăciune și alte asemenea, ori tentative de săvârșire a unor asemenea fapte de către Dealer/Vânzătorii săi în raport cu Utilizatorii Platformei sau cu Societatea;
- publicarea de către Dealer sau comunicarea de Dealer către Utilizatorii Platformei unui conținut ori mesaj ofensator, discriminatoriu, cu un limbaj injurios, cu caracter de concurență neloială, care încalcă orice drept de proprietate intelectuală sau drept de autor, care încalcă orice prevedere legală în materie de vânzare, publicitate sau promovare, drepturile consumatorilor;
- orice fapte sau omisiuni ale propriilor angajați, reprezentanți sau colaboratori;
- calitatea si conformitatea Vehiculelor, inclusiv în ceea ce privește obligația de garanție pentru evicțiune, vicii aparente sau ascunse, riscurile asociate Vehiculelor, dacă este cazul;
- orice încălcare a prevederilor prezentelor TC.
8.2. Societatea nu răspunde pentru orice prejudicii, directe și indirecte, produse Dealerului sau unor terțe persoane, în legătură cu:
- funcționarea și disponibilitatea Platformei, la un anumit moment;
- orice modificări ulterioare ale Platformei, inclusiv în ceea ce privește designul, funcționalitățile sau ordonarea acestora în cadrul Platformei;
- modificarea unilaterală de către Societate a TC, cu respectarea prevederilor prezentului document;
- modificarea dreptului de proprietate asupra Platformei sau acordarea către terțe persoane a oricărui drept de utilizare asupra acesteia;
- serviciile integrate în Platformă, precum ar fi: eliminare, adăugare, modificare funcționalități, astfel cum pot fi decise la un moment dat de către furnizorul serviciului integrat; schimbare furnizor, precum și în cazul nefuncționării acestora pentru o perioadă limitată de timp;
- caz fortuit sau de forță majoră.
8.3. În situația în care este incidentă răspunderea Societății față de Dealer, aceasta va fi limitată la contravaloarea tuturor sumelor achitate de către Dealer Societății, în decursul unui an calendaristic, în legătură cu publicarea Anunțurilor.
9. Confidențialitate. Protecția datelor cu caracter personal
9.1. În interpretarea prezentelor TC prin Informații Confidențiale se înțelege oricare și toate informațiile private ori cu caracter de secret comercial și/sau de natura secretului profesional (marcate sau nu ca atare), indiferent de forma și suportul acestora, și includ, fără a se limita la:
- informații care nu sunt cunoscute public cu privire la finanțe, clienții actuali și potențiali, planuri de afaceri și marketing, propuneri, proiecte, previziuni, angajați sau colaboratori ai Societății sau ai Dealerului persoană juridică (inclusiv oricare și toate informațiile și datele relevante în legătură cu aceștia);
- desene, manuale, invenții, cereri de brevet, informații de proces și fabricație, planuri și rezultate în cercetare, programe de calculator, baze de date, programe software, grafice de flux, specificații, date tehnice, informații științifice și tehnice, rezultate testări, studii de piață și know-how-ul aferent oricărora din cele de mai sus;
- informații aflate în legătură cu Părțile, cât și informații primite de către oricare dintre Părți, pe care Partea primitoare este obligată să le păstreze confidențiale, precum și oricare și toate informațiile pe care Părțile au căzut de acord să le trateze ca fiind confidențiale (inclusiv orice aspecte referitoare la acestea).
9.2. Părțile vor lua toate măsurile necesare și utile în scopul prevenirii folosirii neautorizate, divulgării, dezvăluirii, răspândirii sau publicării neautorizate ori aducerii în orice mod la cunoștința publicului a informațiilor confidențiale.
9.3. Oricare dintre părți nu va utiliza informațiile și datele dezvăluite, direct sau indirect, personal sau prin intermediul unor terțe persoane, fără acordul prealabil scris al celeilalte Părți.
9.4. Prevederile de mai sus nu se vor aplica dacă și în măsura în care Informațiile Confidențiale:
- trebuie dezvăluite conform legii sau reglementărilor aplicabile și, în aceste circumstanțe, numai cu condiția ca, imediat ce apare o solicitare în acest sens, Părțile să se informeze reciproc și să ia toate măsurile rezonabile pentru a coopera în acțiunile pe care le consideră necesare pentru protejarea intereselor lor. În orice caz, divulgarea se va referi numai la acea parte din Informațiile Confidențiale în mod strict necesar a fi divulgată, iar Părțile vor coopera în privința datei și conținutului divulgării și se vor asigura că persoanele cărora Informațiile Confidențiale le sunt divulgate cunosc natura confidențială a acestora și continuă să o respecte;
- sunt informații cu privire la care Părțile convin în scris că nu au un caracter confidențial;
- sunt publicate sau accesibile publicului general altfel decât prin încălcarea de către o Parte a TC sau a oricărei alte obligații de confidențialitate;
- sunt dezvăluite către membrii grupului din care face parte cealaltă Parte;
- trebuie dezvăluite publicului / Clienților, în vederea îndeplinirii obligațiilor din prezentele TC;
- sunt furnizate pentru soluționarea unei sesizări sau reclamații, în conformitate cu prevederile TC.
9.5. Părțile au obligația de a aplica măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru protejarea informațiilor confidențiale împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat.
9.6. Obligația de păstrare a confidențialității este valabilă pe întreaga durată în care Contul de Dealer este activ.
9.7. Aspectele privind protecția datelor cu caracter personal sunt prevăzute în Anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentele TC.
10. Durată. Încetare
10.1. Prezentele TC își produc efectele asupra raporturilor contractuale dintre Societate și Dealer de la data înregistrării și validării Contului de Dealer în Platformă și își păstrează valabilitatea până la data ștergerii Contului de Dealer din Platformă.
10.2. Încetarea raporturilor contractuale, cu consecința ștergerii Contului de Dealer poate interveni în următoarele situații:
- Prin acordul Părților;
- Prin denunțare unilaterală, de către oricare dintre Părți, cu transmiterea unui preaviz de minim 15 zile calendaristice, fără obligația de plată a vreunei despăgubiri;
- Prin reziliere unilaterală de către oricare dintre Părți, dacă cealaltă parte nu respectă obligațiile prevăzute în TC, în temeiul unei simple notificări transmise cu respectarea unui termen de preaviz de 15 zile calendaristice, fără a fi necesară intervenția instanței de judecată și fără obligația de a îndeplini o altă formalitate prealabilă;
- În orice alte situații prevăzute în prezentele TC.
10.3. În situația încetării raporturilor contractuale, indiferent de motiv, toate informațiile și documentele stocate în Contul de Dealer, precum și datele cu caracter personal la care acesta a avut acces sau stocate de acesta, vor fi șterse automat, fără posibilitate de acces ulterior la acestea. Prin excepție, nu vor fi eliminate datele Dealerului utilizate de Societate în scopul emiterii facturilor către Dealer.
11. Modificare Termeni și Condiții
11.1. Societatea își rezervă dreptul de a modifica prezentele TC, inclusiv anexele, în orice moment, în temeiul unei notificări și cu respectarea unui termen de preaviz de 15 zile calendaristice.
11.2. Notificarea va fi comunicată prin e-mail tuturor Dealerilor care au un cont activ și devine efectivă după expirarea termenului de preaviz.
11.3. Termenul de preaviz va fi de 30 de zile calendaristice de la data primirii notificării în următoarele situații:
- Anumite caracteristici esențiale ale Platformei sunt eliminate, ca de exemplu: modalități de plată agreate;
- Sunt adăugate caracteristici esențiale noi;
- Tarifele de publicare ale unui Anunț sunt modificate. În acest caz, tariful de publicare al Anunțurilor postate/în curs de verificare până la data intrării în vigoare a noilor tarife nu va suferi modificări;
- În cazul în care Dealerul ar trebui să își adapteze bunurile sau să își reprogrameze serviciile pentru a putea continua să își desfășoare activitatea în Platformă.
11.4. Prin excepție de la prevederile anterioare, TC vor fi modificați cu efect imediat și fără acordarea vreunui preaviz în următoarele situații:
- modificarea face obiectul unei obligații juridice sau regulamentare în virtutea căreia Societatea trebuie să își modifice imediat termenii și condițiile;
- atunci când este necesară o modificare imediată a termenilor și condițiilor, în mod excepțional, pentru a face față unui pericol neprevăzut și iminent legat de apărarea serviciilor furnizate de Societate, a consumatorilor săi sau a utilizatorilor Platformei împotriva fraudei, a programelor malware, a mesajelor spam, a încălcărilor securității datelor sau a altor riscuri în materie de securitate cibernetică.
11.5. În situația modificării prezentelor TC, Dealerul are dreptul de a comunica, în perioada de preaviz acordată, încetarea raporturilor contractuale cu Societatea. Încetarea raporturilor contractuale devine efectivă în termen de 15 zile calendaristice de la data primirii notificării relevante transmise de către Vânzător cu respectarea prevederilor art. 13.2.
12. Proprietate intelectuală
12.1. Dreptul de autor asupra Platformei este deținut de societatea Old Auto Rolling S.R.L. Niciun material de pe Platformă nu poate fi reprodus parțial, integral sau modificat fără permisiunea explicită, scrisă a Old Auto Rolling S.R.L. Conținutul acestui website, imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică, scripturi, programe, logo-uri, baze de date și orice alte materiale prezente pe acesta sunt protejate de legea dreptului de autor și sunt proprietatea Old Auto Rolling S.R.L. Este interzisă crearea de legături cu aceste website-uri ale altor site-uri sau invers, fără un acord prealabil scris. În situațiile în care acest lucru se întâmplă fără acordul scris al Old Auto Rolling S.R.L., aceasta nu își asumă responsabilitatea pentru site-urile neafiliate cu care site-urile ar putea fi legate, pentru materialele postate pe aceste site-uri de către alte persoane decât cele împuternicite de Old Auto Rolling S.R.L. și își rezervă dreptul de a solicita sancționarea conform legislației în vigoare a oricărei acțiuni de acest tip.
12.2. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea unei părți a serviciilor, accesul, folosirea serviciilor sau informațiilor puse la dispoziție de Old Auto Rolling S.R.L. prin intermediul Platformei într-un mod care violează legislația română sau internațională în materie de drept de autor și/sau proprietate intelectuală, implică răspunderea civilă sau penală pentru astfel de acțiuni. Old Auto Rolling S.R.L. își rezervă dreptul de a împiedica prin orice mijloace și de a solicita sancționarea conform legislației în vigoare a persoanelor implicate în distrugerea sau alterarea Platformei, a conținutului, securității acestora sau încercarea de a ataca sau discredita Old Auto Rolling S.R.L. sau pe partenerii săi, produsele, serviciile și angajații acestora.
12.3. Vânzătorul ia act de faptul că accesul în Platformă nu va constitui în niciun caz un transfer al proprietății ori al altor drepturi asupra Platformei, decât cele acordate în mod expres prin prezentele TC, inclusiv în ceea ce privește codul sursă. Toate drepturile de proprietate intelectuală aferente acestora, precum și asupra tuturor modificărilor, dezvoltărilor, actualizărilor aduse Platformei la o dată ulterioară, este și va rămâne proprietatea exclusivă a Societății. Societatea acordă Dealerului un drept de folosință neexclusiv asupra Platformei și Funcționalităților acesteia, pe durata raporturilor contractuale, astfel cum sunt reglementate prin prezentele TC și în scopurile prevăzute în prezentele TC.
12.4. Utilizarea materialelor disponibile în cadrul Platformei se poate face doar cu acordul Societății. Datele și informațiile disponibile în cadrul Platformei nu trebuie să fie agregate sau prelucrate în scopul dezvăluirii către terți, în cadrul altor site-uri, platforme.
12.5. În eventualitatea în care Societatea va primi o notificare cu privire la încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale unor terți în legătură cu Vehiculele, imaginile și informațiile publicate de Vânzător în cadrul Platformei, inclusiv, dar fără a se limita la drepturi de autor sau conexe, fotografii, imagini, design, denumire, marcă, brevet etc., Societatea o va transmite Dealerului, acesta fiind singurul răspunzător să contacteze de îndată titularul drepturilor în cauză și/sau persoana pretins păgubită, să ia toate măsurile necesare în vederea remedierii situației și, dacă este cazul, să despăgubească în mod direct și integral persoana/persoanele îndreptățite.
12.6. În situația în care Societatea va fi obligată la plata oricăror cheltuieli, inclusiv judiciare sau extrajudiciare, amenzi, despăgubiri Utilizatorilor Platformei și/sau terților ori suferă prejudicii ca urmare a faptului că Societatea încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unei terțe persoane, Dealerul are obligația de a plăti Societății toate aceste cheltuieli, costuri, despăgubiri și orice alte prejudicii directe și indirecte suferite, în maxim 5 zile calendaristice de la notificarea transmisă de către Societate.
13. Dispoziții finale. Lege aplicabilă. Notificări
13.1. Orice referire din prezentele TC privind adresa de e-mail a Dealerului se consideră a fi făcută la adresa de e-mail furnizată în cadrul procedurii de înregistrare. În situația în care intervine o modificare privind adresa de e-mail a persoanei de contact, Vânzătorul are obligația de a proceda la modificarea acesteia din Secțiunea administrarea contului. Omisiunea Vânzătorului de a efectua aceste modificări nu va putea fi imputată Societății, orice notificare sau comunicare transmisă de către Societate Vânzătorului se consideră valabil efectuată la adresa comunicată inițial.
13.2. Orice notificare efectuată în temeiul prezentelor TC este valabilă dacă este transmisă prin poștă/curier, cu confirmare de primire, prin intermediul Platformei – în secțiunea Notificări sau prin e-mail.
13.3. Prezentele TC sunt guvernate de legea română. Orice dispute în legătură cu interpretarea, aplicabilitatea, executarea, încetarea raporturilor contractuale generate de prezentele TC vor fi soluționate de instanța judecătorească competentă de la sediul social al Societății.
13.4. În situația în care o prevedere din TC este sau devine nulă, nelegală, invalidată sau se va dovedi inaplicabilă în baza legii sau a deciziei definitive a unei instanțe, legalitatea, validitatea și aplicabilitatea sau caracterul executoriu al celorlalte prevederi ale Termenilor și Condițiilor în ansamblul lor nu vor fi afectate.
13.5. Părțile se obligă să nu facă declarații în presă/mediul online/platforme de social media și/sau alte declarații publice prin care să denigreze imaginea celeilalte Părți sau care ar putea afecta imaginea/reputația/afacerea/interesele celeilalte Părți.
13.6. Fac parte integrantă din prezentele Termene și condiții următoarele anexe:
- Anexa nr. 1 – Tipuri de Abonamente. Prețuri
- Anexa nr. 2 – Reguli pentru publicare Anunțuri
- Anexa nr. 3 – Prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi accesată la următorul link: https://plus-auto.ro/gdpr/
***
Anexa nr. 1 - Tipuri de Abonamente. Prețuri
I. Dotări de Bază:
1. Funcționalități ale Abonamentului Dotări de Bază:
- Pagină dealer în Marketplace (prezentare, date de contact, link pagină Dealer în Platformă, anunțuri, locații de vânzare, vânzători);
- Contul meu;
- Dashboard;
- Facilități;
- Gestionare anunțuri;
- Generare oferte și trimitere automată;
- Notificări;
- Posibilitate înregistrare o singură locație de vânzare;
- Posibilitate creare a unui număr maxim de 5 conturi de vânzători;
- Generare rapoarte CarVertical: nelimitat.
2. Prețul Abonamentului Dotări de Bază: 100 Euro (TVA inclus), reprezentând 100 de credite.
3. Creditele vor putea fi consumate, după cum urmează:
- Pentru publicare anunț: 12 credite
- Pentru generare raport CarVertical: 10 credite
II. Dotări Standard:
1. Funcționalități ale Abonamentului Dotări Standard:
- Pagină dealer în Marketplace (prezentare, date de contact, link website, anunțuri, locații de vânzare, vânzători);
- Contul meu;
- Dashboard;
- Facilități;
- Gestionare anunțuri;
- Generare oferte și trimitere automată;
- Notificări;
- Șabloane de documente;
- Registre;
- Rapoarte Intrastat;
- CRM complet (clienți, furnizori, transportatori, firme de finanțare);
- Management vânzări, inclusiv generator de documente (proforme, contracte, fișe tehnice, procese-verbale de predare-primire);
- Posibilitate înregistrare unui număr de 5 locații de vânzare;
- Posibilitate creare a unui număr maxim de 15 conturi de vânzători;
- Generare rapoarte CarVertical: nelimitat.
2. Prețul Abonamentului Dotări Standard: 250 Euro (TVA inclus), reprezentând 250 de credite.
3. Creditele vor putea fi consumate, după cum urmează:
- Pentru publicare anunț: 17 credite
- Pentru generare raport CarVertical: 10 credite
III. Dotări de Top:
1. Funcționalități ale Abonamentului Dotări de Top:
- Pagină dealer în Marketplace (prezentare, date de contact, link website, anunțuri, locații de vânzare, vânzători);
- Contul meu;
- Dashboard;
- Facilități;
- Gestionare anunțuri;
- Generare oferte și trimitere automată;
- Notificări;
- Șabloane de documente;
- Registre;
- Rapoarte Intrastat;
- CRM complet (clienți, furnizori, transportatori, firme de finanțare);
- Management vânzări, inclusiv generator de documente (proforme, contracte, fișe tehnice, procese-verbale de predare-primire);
- Librărie fișiere;
- Integrare eTransport ANAF
- Posibilitate înregistrare unui număr nelimitat locații de vânzare;
- Posibilitate creare a unui număr nelimitat de conturi de vânzători;
- Generare rapoarte CarVertical: nelimitat.
2. Prețul Abonamentului Dotări de Top: 500 Euro (TVA inclus), reprezentând 500 de credite.
3. Creditele vor putea fi consumate, după cum urmează:
- Pentru publicare anunț: 20 credite
- Pentru generare raport CarVertical: 10 credite
2. Consumarea creditelor:
Fiecare publicare a unui Anunț și fiecare generare a unui raport CarVertical determină diminuarea creditelor Abonamentului cu valoarea fiecărei operațiuni, în funcție de tipul Abonamentului. Valoarea creditelor aferente publicării unui Anunț se aplică și în cazul republicării unui Anunț. Valoarea creditelor consumate va fi cea aferentă tipului de Abonament valabil la data republicării Anunțului/generării raportului CarVertical. În situația în care veți consuma toate creditele aferente unui Abonament înainte de expirarea duratei de valabilitate a Abonamentului, veți putea achiziționa un nou Abonament, a cărui valabilitate începe să curgă de la data plății noului Abonament.
3. Restituirea creditelor:
Creditele aferente publicării unui Anunț ori prețului unui Abonament nu se restituie în următoarele situații:
- a) În cazul ștergerii Anunțului de către Dealer;
- b) În cazul în care Vehiculul care face obiectul Anunțului a fost vândut de către Dealer;
- c) În cazul modificării de către Dealer a Anunțului într-o asemenea măsură încât reiese fără niciun dubiu că Anunțul vizează alt Vehicul decât cel prevăzut inițial;
- d) În situația în care Anunțul este publicat/modificat, cu intenția vădită de a șicana, induce în eroare, ori fără intenția de a oferi spre vânzare un Vehicul;
- e) În situația în care durata de valabilitate a Abonamentului expiră, iar Dealerul nu a consumat toate creditele aferente Abonamentului.
***
Anexa Nr. 2 - Reguli pentru publicare Anunțuri
1. Obiectul Anunțului:
- Anunțul trebuie să vizeze un Vehicul care face parte din una dintre următoarele clase: autoturisme, motociclete, rulote, semiremorci, camioane, remorci, camioane peste 7,5 tone, autoutilitare;
- Autovehiculul să nu aibă un rulaj mai mare de 180.000 km și o vechime (în funcție de anul de fabricație) mai mare de 10 ani;
- Anunțul trebuie să vizeze un singur Vehicul, fiind exclusă publicarea unui anunț pentru 2 sau mai multe Vehicule, chiar dacă acestea au caracteristici sau dotări identice;
- În situația în care Anunțul vizează un Vehicul care face obiectul unui contract de leasing, este obligatoriu să se facă această mențiune în conținutul Anunțului;
- Nu pot face obiectul unui Anunț un Vehicul care la data publicării Anunțului prezintă daune neremediate;
- Nu pot face obiectul unui Anunț un Vehicul care la data publicării Anunțului este daună totală;
- Anunțul trebuie să vizeze doar vânzarea unui Vehicul, nefiind acceptată o altă modalitate de transmitere a dreptului de folosință (de exemplu: închiriere, finanțare în sistem de leasing sau credit etc.).
2. Conținutul Anunțului:
- Anunțurile trebuie să includă datele de contact reale ale Vânzătorului, descrierea Vehiculului și date tehnice relevante, precum și prețul de vânzare.
- În descrierea Vehiculului nu sunt permise utilizarea de cuvinte cu caracter obscen (indiferent de limba de proveniență a acestora), injurioase, discriminatorii, care incită la ură, indiferent de tipul acesteia;
- În descrierea Vehiculului este interzisă introducerea unor cuvinte care nu au legătură cu obiectul Anunțului;
- Prețul nu trebuie să fie derizoriu (de exemplu 100 lei), trebuind să reflecte valoarea reală a acestuia;
- Prețul trebuie să includă toate taxele (de exemplu TVA) și va fi afișat fără zecimale. În situația în care, prin eliminarea taxelor (TVA) rezultă un preț net cu zecimale, acesta va fi rotunjit automat, astfel:
- În minus, dacă valoarea zecimalelor este sub 49 inclusiv (de exemplu: 50.000,49 Lei, prețul net va fi afișat: 50.000 Lei);
- În plus, dacă valoarea zecimalelor este peste 50 inclusiv (de exemplu: 50.000,50 Lei, prețul net va fi afișat: 50.001 Lei);
- Nu sunt permise Anunțuri multiple pentru același Vehicul;
- Societatea vă recomandă, din considerente de securitate, să nu publicați imagini sau informații cu seria de șasiu/numărul de înmatriculare al Vehiculului. Este însă opțiunea Dvs. dacă alegeți să faceți publice aceste informații despre Vehicul, iar asemenea imagini nu vor face obiectul unei cereri de modificare din partea Societății ca urmare a nerespectării cerințelor de publicare și vor fi publicate ca atare. În consecință, prin acceptarea prezentelor TC, sunteți pe deplin conștient de orice consecințe pe care le pot avea publicarea unor informații de această natură și în consecință, Societatea nu va fi răspunzătoare cu privire la orice fel de prejudicii pe care le-ați putea suferi.
3. Formatul și conținutul fotografiilor:
- Un Anunț trebuie să fie însoțit de minim 5 fotografii ale Vehiculului, în format standard (de ex. 4:3, 3:2) și niciuna din poze nu trebuie să fie mai mare de 10 MB. Numărul maxim de fotografii admise este de 30;
- Să includă doar Vehiculul care face obiectul Anunțului;
- Să nu includă adrese de e-mail, site-uri web, numere de telefon sau alte date de contact;
- Să nu conțină denumirea comercială sau alte mărci distinctive ale Dealerului sau ale Vânzătorului său;
- Pozele să prezinte imagini ale Vehiculului care face obiectul Anunțului, nefiind admise poze generice ori de catalog sau preluate de pe alte site-uri, decât în situația în care aveți acordul expres al titularului dreptului de autor pentru publicarea acestora în cadrul Platformei;
- În fotografii să nu apară imagini de persoane, în special fața unei persoane. Acestea sunt admise doar în situația în care sunt estompate (blurate);
- Să nu conțină imagini și/sau alte elemente cu caracter obscen, denigrator, rasist etc.;
- Vehiculul este curat și liber de obiecte personale;
- Fotografiile nu sunt mișcate, nu sunt întunecate, autovehiculul este încadrat corect, iar decorul nu este aglomerat.
***